LG F1681TD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F1681TD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Consumenten Joop 21-01-2012
Geschreven voor: LG F1681TD

Ik heb 2 miele's in 30 jaar versleten maar als ik het was en droogresultaat vergelijk met deze machine moet ik toch bekennen dat ik 30 jaar lang een minder resultaat heb gehad.Bij de LG komt de was er beduidend schoner en droger uit als bij de beide miele's.Tevens maakt hij minder herrie bij het wassen en centrifugeren en in tegenstelling tot de review van Joop 2315 moet ik zeggen dat hij bij mij stiller staat als de beide mielewasmachine's.
Al met al een geweldige machine waar ik zeer tevreden mee ben. Voor mij dus geen dure miele meer.

Joop2315 16-01-2012
Geschreven voor: LG F1681TD

Bij het centrifugeren gaat de machine "aan de wandel".
De LG schijnt te licht te zijn. Van alles aan gedaan, waterpas zetten, aanbevolen rubbers eronder......
Nu ligt er een grote tuintegel van 30 kilo op de machine. Maakt ons niets uit, hij staat toch op zolder. Maar voor degenen waarbij de tuintegel geen optie is.......koop gewoon een ander merk.
De duurzaamheid weet ik niet, te kort in het bezit.

FreddieHenkie 06-05-2012

Gewoon een kwestie van echt goed waterpas stellen.
Zie ook reviews van andere LG of andere merk machines waarbij het goed afstellen als cruciale oplossing wordt aangemerkt.

Willy Borilli 29-01-2012

bedankt voor de recensie. Ik zoek er juist één die niet wandelt, anders dan mijn huidige wasmachine. Dus deze wordt hem niet.

Sabine78 26-12-2011
Geschreven voor: LG F1681TD

Geweldige wasmachine! Veel verschillende menu's en een goede kinderbeveiliging. Ook het vooruit programmeren is erg handig. Door het hoge toerental bij centrifugeren komt de was er al bijna droog uit, heerlijk! Wast niet langer dan nodig omdat 'ie vooraf het wasgoed weegt. Wij zijn heel tevreden!